Home / Αυτοκίνητο

Αυτοκίνητο

Πέντε λόγοι που κάνουν τη νέα Mercedes-Benz GLA να ξεχωρίζει

Η νέα GLA είναι το όγδοο μοντέλο που προστίθεται στην τρέχουσα γενιά compact αυτοκινήτων Mercedes-Benz και έρχεται να την ολοκληρώσει.

Με πιο επιβλητικό παράστημα, με δυνατότητες on αλλά off road, γεμάτη τεχνολογική φαρέτρα που εξασφαλίζει άνετες και κυρίως ασφαλείς μετακινήσεις, σύγχρονους κινητήρες και δυνατότητες infotainment που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα πέντε τομείς που κάνουν το μοντέλο της γερμανικής μάρκας να ξεχωρίζει.

#1 Η δυναμική εξωτερική σχεδίαση
Η GLA διαθέτει συνολικά δυναμικές αναλογίες με κοντούς προβόλους μπροστά και πίσω, ενώ με τιμή Cd που ξεκινά από 0,28, διαθέτει πολύ καλή αεροδυναμική. Το μπροστινό τμήμα συνεχίζεται οπτικά πέρα από τις κολώνες Α και μοιάζει να ενώνεται αρμονικά με το compact πίσω μέρος καμπίνας (greenhouse). Τα εμφανή powerdome στο καπό του κινητήρα σε συνδυασμό με τους τροχούς 20 ιντσών, οι οποίοι ευθυγραμμίζονται με τα εξωτερικά άκρα του αμαξώματος, ενισχύουν την γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνισή της. Οι καθαρές καμπύλες, με λιγότερες ακμές και περισσότερα επίπεδα, αποπνέουν έναν πολιτισμένο σπορτίφ και ταυτόχρονα σύγχρονο χαρακτήρα. Κεντρικό χαρακτηριστικό της GLA είναι οι δυνατοί «ώμοι» του αμαξώματος και οι γραμμές τύπου coupé των πλευρικών παραθύρων. Τα καμπύλα περιγράμματα του προφίλ προσδίνουν στο αυτοκίνητο το δυναμικά κομψό ταμπεραμέντο του και δημιουργούν ένα ενδιαφέρον παιχνίδι φωτοσκιάσεων.

Όπως και σε άλλα μοντέλα SUV της Mercedes-Benz, η μάσκα ψυγείου διαθέτει χαρακτηριστικά ανοίγματα κατά μήκος της μονής γρίλιας και ένα κεντρικό αστέρι. Με το απαράμιλλο στιλ της μάρκας, η κατεργασία του εσωτερικού των προβολέων είναι κορυφαίας ποιότητας και ακρίβειας με προσοχή στην λεπτομέρεια. Στις πλευρές και στο πίσω τμήμα του οχήματος κυριαρχούν οι μυώδεις ώμοι του αυτοκινήτου. Οι πόρτες εκτείνονται πάνω από τα μαρσπιέ με αποτέλεσμα, αφενός να γίνεται ευκολότερη η είσοδος στο αυτοκίνητο, και αφετέρου να παραμένουν τα πλαίσια των θυρών (και συνεπώς τα παντελόνια των επιβατών) καθαρά και να βελτιώνεται η προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Οι περιμετρικές προστατευτικές επενδύσεις αναδεικνύουν τις συνολικές αναλογίες και εντείνουν τον off-road χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως ακριβώς και η επένδυση προστασίας του πλαισίου μπροστά και πίσω.

Δείτε εδώ όλα αναλυτικά τη νέα Mercedes-Benz GLA

Τα πίσω φώτα αποτελούνται από δύο τμήματα με τους ανακλαστήρες τοποθετημένους ξεχωριστά στον προφυλακτήρα, ώστε να είναι μεγαλύτερο το άνοιγμα του χώρου αποσκευών και, συνεπώς, να διευκολύνεται η φόρτωση. Ένα επιπλέον όφελος είναι ότι με αυτή τη σχεδίαση το πίσω τμήμα δείχνει φαρδύτερο. Άλλα πρακτικά χαρακτηριστικά, τα οποία ανάλογα με τη γραμμή εξοπλισμού μπορεί να διατεθούν προαιρετικά, αποτελούν οι ενσωματωμένες ράγες οροφής και η χρωμιωμένη επένδυση προστασίας για το κατώφλι του χώρου φόρτωσης.

#2 Ο ποιοτικός εσωτερικός χώρος
Ένα από τα δυνατά χαρτιά της GLA είναι η μοντέρνου σχεδιασμού, υπέρ-σύγχρονη καμπίνα της. Το κεντρικό ταμπλό είναι ενιαίο, με οπτικές κυρτώσεις στο χώρο του οδηγού και του συνοδηγού. Η εσοχή στην πλευρά του οδηγού φιλοξενεί την εντελώς ανεξάρτητη μονάδα οθονών, η οποία διατίθεται σε τρεις παραλλαγές: δύο οθόνες 7 ιντσών (17,78 cm), μία οθόνη 7 και μία 10,25 ιντσών (26 cm) και στην έκδοση ευρείας οθόνης με δύο οθόνες 10,25 ιντσών. Στην πλευρά του συνοδηγού, η εσοχή καλύπτεται από διακοσμητική επένδυση. Τα στρογγυλά στόμια αεραγωγών, πέντε συνολικά, διαθέτουν εμφάνιση που θυμίζει τουρμπίνα με όμορφα σχεδιασμένα πτερύγια καθοδήγησης του αέρα. Το υποβραχιόνιο στις πόρτες ενσωματώνεται αρμονικά στο κεντρικό πλαίσιο των θυρών. Η χειρολαβή στήριξης είναι κυλινδρική και είναι τοποθετημένη οριζόντια, σαν κουπαστή.

Δείτε εδώ όλα αναλυτικά τη νέα Mercedes-Benz GLA

Επίσης, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό. Το MBUX μπορεί να διαμορφώνεται εξατομικευμένα χάρη σε μια ευρεία γκάμα επιλογών. Ο πανίσχυρος υπολογιστής, οι λαμπερές οθόνες και τα άψογα γραφικά, η προσαρμόσιμη προβολή, η έγχρωμη οθόνη Head-up, η πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα, το λογισμικό που μαθαίνει και το σύστημα φωνητικών εντολών που ενεργοποιείται με τη φράση «Hey Mercedes» αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα του συστήματος.

Αν και μικρότερου μήκους εξωτερικά, η νέα GLA προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία εσωτερικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα αισθητή είναι στο χώρο ποδιών για τους πίσω επιβάτες και στο πορτμπαγκάζ

#3 Τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας
Η GLA εξοπλίζεται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, τα οποία προσφέρουν συνεργατική υποστήριξη στον οδηγό, θέτοντας ένα από τα υψηλότερα πρότυπα ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία των compact αυτοκινήτων. Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις.

Η τεχνολογική φαρέτρα στον τομέα της ασφάλειας περιλαμβάνει ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC με πολλαπλές λειτουργίες, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης με επίσης πολλαπλές λειτουργίες, ενεργό σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας που αντιδρά στις αλλαγές των ορίων ταχύτητας σε συνδυασμό με την σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας, προσαρμογή ταχύτητας βάσει διαδρομής κατά την προσέγγιση σε στροφές, κυκλικούς κόμβους, σταθμούς διοδίων, διασταυρώσεις και πριν τις εξόδους από αυτοκινητοδρόμους – μείωση της ταχύτητας του οχήματος όταν προσεγγίζει σε μποτιλιάρισμα σε συνδυασμό με πλοήγηση, Υποβοήθηση ελιγμών αποφυγής, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, Ενεργή υποβοήθηση πέδησης με λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης και διασταυρούμενης κυκλοφορίας, το σύστημα PRE-SAFE PLUS που μπορεί να ανιχνεύει επικείμενη οπίσθια σύγκρουση. Εάν εξακολουθεί ο κίνδυνος σύγκρουσης, το σύστημα μπορεί επίσης να εφαρμόσει δύναμη στα φρένα ενώ το αυτοκίνητο είναι ήδη σταματημένο, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμών καθώς περιορίζει το απότομο τράνταγμα προς τα εμπρός που προκαλείται από μια οπίσθια σύγκρουση. Επιπρόσθετα, συναντάμε το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας Blind Spot Assist, το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας κ.α.

#4 Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC
Η GLA μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο προσφέρει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής. Στα επιμέρους στοιχεία του 4MATIC περιλαμβάνεται το βοηθητικό κιβώτιο πίσω άξονα, ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, και πίσω διαφορικό με ενσωματωμένο πολύδισκο συμπλέκτη. Ο τελευταίος αποτελείται από έξι δίσκους (12 επιφάνειες τριβής) με επίστρωση ανθρακονημάτων και έχει τη δυνατότητα να μεταδίδει 1000 Nm ροπής. Η προσαρμογή γίνεται αυτόματα για την αποτροπή φθοράς.

Αντίθετα με το προηγούμενο μοντέλο, όπου η ενεργοποίηση ήταν υδραυλική, ο συμπλέκτης αυτού του μοντέλου λειτουργεί ηλεκτρομηχανικά. Μέσω ενός μετωπικού γραναζιού δύο σταδίων και μίας «σφαίρας σε στεφάνη», ένας ηλεκτρικός κινητήρας ασκεί αξονική δύναμη στο σετ πλακών σύμπλεξης, για να ανοίξει ή να κλείσει τους δίσκους. Ένα στοιχείο αυτής της compact μονάδας είναι το πίσω διαφορικό, το οποίο αντισταθμίζει τις διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής των πίσω τροχών. Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος ελέγχου είναι, πρωτίστως, ότι λειτουργεί ανεξάρτητα από τον αριθμό στροφών σε όλο το εύρος ενεργοποίησης, όπως και ο προκαταρκτικός έλεγχος του συμπλέκτη με σταματημένο το αυτοκίνητο, καθώς και η υψηλότερη αποδοτικότητα χάρη στο σχεδιασμό «σφαίρας σε στεφάνη». Δεν προκαλούνται περιττές απώλειες από σύγχρονη υδραυλική αντλία και η μονάδα τετρακίνησης έχει δυνατότητα κατευθείαν διάγνωσης.

Αυτή η σπορ διαμόρφωση της τετρακίνησης επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον διακόπτη DYNAMIC SELECT, για να ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά του 4MATIC. Διατίθενται τρεις χαρακτηριστικές χαρτογραφήσεις για τον έλεγχο του συμπλέκτη της τετρακίνησης, αν και το σύστημα ανταποκρίνεται ευέλικτα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης ανεξαρτήτως προγράμματος. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το πρόγραμμα «Eco/Comfort» βασίζεται σε μια κατανομή 80 : 20 (μπροστινός άξονας : πίσω άξονας), ενώ στο πρόγραμμα «Sport», η κατανομή γίνεται 70 : 30. Στο πρόγραμμα offroad, ο συμπλέκτης τετρακίνησης λειτουργεί σαν κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, με τη βασική ισόρροπη κατανομή 50:50.

#5 Οι ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες
Η νέα GLA εξοπλίζεται με τους τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι εξελίχθηκαν εξολοκλήρου για τη νέα έκδοση της σειράς compact μοντέλων. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, διαθέτουν σαφώς μεγαλύτερη απόδοση ισχύος, υψηλότερη αποδοτικότητα και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων. Ετοιμάζεται ήδη ένα μοντέλο με plug-in hybrid σύστημα κίνησης τρίτης γενιάς για οδήγηση χωρίς ρύπους. Η βασική έκδοση του βενζινοκινητήρα είναι ο M 282 με κυβισμό 1,33 λίτρων GLA 200 (μικτή κατανάλωση καυσίμου 5.9-5.6 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 135-129 g/km). Αυτός ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για αποδοτική λειτουργία υπό μερικό φορτίο.

Το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας είναι η Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (μικτή κατανάλωση καυσίμου 7.5-7.4 l/100 km, μικτές εκπομπές CO2 171-170 g/km). Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του πεντάλ γκαζιού, έχει υψηλή ισχύ (μεγ. ροπή 400 Nm από τις 3000 σαλ), μία ιδιαίτερα ζωντανή απόκριση και έναν πολύ συναισθηματικό ήχο. To μπλοκ κινητήρα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, ελαφρό κράμα αλουμίνιου, το οποίο μειώνει το βάρος του οχήματος γεγονός που βελτιώνει τη δυναμική οδήγηση. Χρησιμοποιείται ένας υπερσυμπιεστής καυσαερίων δύο σταδίων, ο οποίος συνδυάζει τη βέλτιστη ανταπόκριση σε χαμηλές ταχύτητες κινητήρα με ισχυρή αύξηση της ισχύος σε υψηλότερες ταχύτητες.

Δείτε εδώ όλα αναλυτικά τη νέα Mercedes-Benz GLA

The post Πέντε λόγοι που κάνουν τη νέα Mercedes-Benz GLA να ξεχωρίζει appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

Ρεύμα στο σπίτι από το αυτοκίνητο

Σύντομα θα είναι διαθέσιμος ο αμφίδρομος ταχυφορτιστής με τον οποίο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διαθέτουν σύστημα σύνδεσης όπως του Nissan Leaf, θα μπορούν να τροφοδοτήσουν με ρεύμα το δίκτυο.

Η ιδέα είναι σχετικά απλή και γεννήθηκε περισσότερο από μια πρακτική ανάγκη. Στην Ιαπωνία, μετά το σεισμό του 2011 και τις παρενέργειες που υπήρξαν στις δομές του κράτους, η δυνατότητα να πάρει κανείς το ρεύμα από το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο για να καλύψει κάποιες άλλες ανάγκες πέραν της μετακίνησης, ήταν μια πολύ καλή ιδέα. Η Nissan που μόλις είχε αποκαλύψει το Leaf, έκανε όλα όσα επέτρεπαν οι τεχνολογίες της εποχής, για να είναι έτοιμη να καλύψει μια τέτοια δυνατότητα, που εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως θα αλλάξει τελείως τη δυναμική των ηλεκτρικών αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αυτά αντιμετωπίζονται, τόσο από το κοινό, όσο και από τα κράτη.

Η προοπτική να απαλλάσσεται ο ιδιοκτήτης από ένα μέρος της χρέωσης που έχει για το ρεύμα του σπιτιού του, χρησιμοποιόντας για τις ημερήσιες ανάγκες του το ρεύμα από τους συσσωρευτές του Leaf, ήταν μια «προφητική» προοπτική την οποία η Nissan αναγνώρισε ταχύτατα. Κάπως έτσι γεννήθηκε και εξελίχθηκε η ιδέα της ροής της ενέργειας, αντίστροφα από αυτό που φαντάζεται κανείς όταν μιλάει για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η διαδρομή του ρεύματος από το αυτοκίνητο στο δίκυτο και τούμπαλιν, αφορά μια σειρά από τεχνολογίες και εξελίξεις που πραγματικά αλλάζουν επίπεδο ακόμα και στην κουλτούρα της αυτοκίνησης.

Η εταιρεία Wallbox, τον Ιανουάριο στη CES παρουσίασε τον πρώτο οικιακό φορτιστή «διπλής κατεύθυνσης» Quasar στα τελικά στάδια της εξέλιξής του και τώρα έχει φτάσει όπως φαίνεται η ώρα να τον παρουσιάσει επίσημα και να τον λανσάρει εμπορικά. Η αρχή θα γίνει στις ΗΠΑ, όπου το Quasar θα ξεκινήσει να διατίθεται με ένα κόστος της τάξης των 4.000 δολαρίων (περίπου €3.700). Οι προϋποθέσεις για τη χρήση του αμφίδρομου φορτιστή, είναι η ύπαρξη υποδοχής για σύνδεση με ταχυφορτιστή CHAdeMO- κάτι που το Nissan Leaf διαθέτει σε όλες τους τις εκδόσεις. Από εκεί και πέρα, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, ο κάτοχος του Quasar θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που του παρέχει η τεχνολογία της αμφίδρομης σύνδεσης μεταξύ οχήματος και σπιτιού, μειώνοντας τις ενεργειακές ανάγκες με τη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας από το αυτοκίνητο.

 

The post Ρεύμα στο σπίτι από το αυτοκίνητο appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

Δωρεές από FCA και την οικογένεια Ανιέλι

Η οικογένεια έδωσε 10 εκατ. ευρώ για τον «πόλεμο» ενάντια στον κορωνοϊό ενώ η FCA και οι θυγατρικές της πρόσφεραν ιατρικό εξοπλισμό και αυτοκίνητα.

Η Ιταλία είναι, μετά την Κίνα, η χώρα που έχει πληγεί περισσότερο από τον κορωνοϊό. H οικογένεια Ανιέλι έκανε δωρεά ύψους 10 εκατ. ευρώ καθώς και μια σειρά ιατρικών συσκευών, στη μάχη κατά της πανδημίας.

Πιο συγκεκριμένα, η οικογένεια Agnelli έκανε δωρεά ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ στη γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας της Ιταλίας, η οποία διαχειρίζεται την κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε εθνικό επίπεδο, καθώς και στο Specchio dei Tempi/La Stampa (οργανισμός κοινωνικής πρόνοιας που λειτουργεί στην περιφέρεια του Piemonte), προκειμένου να ανταποκριθεί στις τοπικές ανάγκες υγείας και κοινωνικής μέριμνας στην πόλη του Τορίνο και της περιφέρειας του Piemonte.

Η EXOR και οι θυγατρικές της Fiat Chrysler Automobiles, η Ferrari και η CNH Industrial μαζί με εταιρείες όπως οι Ermenegildo Zegna και Pesenti Group αγόρασαν 150 ιατροτεχνολογικά προϊόντα που παράγονται από εταιρείες από το εξωτερικό και προετοιμάζουν την άμεση άφιξή τους στην Ιταλία», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η Exor και οι θυγατρικές της Fiat Chrysler Automobiles, η Ferrari και η CNH Industrial -μαζί με εταιρείες εκτός του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Ermenegildo Zegna και Pesenti Group- προμηθεύτηκαν και αγόρασαν συνολικά 150 μηχανικών αναπνευστήρων μαζί με άλλο ιατρικό εξοπλισμό από διάφορους υπερπόντιους προμηθευτές για την άμεση αεροπορική μεταφορά τους στην Ιταλία.

Επίσης η εταιρεία μακρόχρονης ενοικίασης αυτοκινήτων Leasys (η οποία ανήκει στην FCA Bank) παρείχε στον Ιταλικό Ερυθρό Σταυρό και στην ANPAS (Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Βοήθειας) έναν στόλο οχημάτων για τη διανομή τροφίμων και φαρμάκων στους ασθενείς, τους ηλικιωμένους και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη βοήθειας σε ολόκληρη την Ιταλία.

Διαβάστε επίσης:

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Οι προϋποθέσεις κίνησης και τα πρόστιμα

Μετά το ρεπορτάζ του newsauto ξεκίνησαν οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων

Τι αλλάζει στις μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

The post Δωρεές από FCA και την οικογένεια Ανιέλι appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

Land Rover Defender με κινητήρα V8 με 480 ίππους (video)

Η Osprey Custom Cars (OCC) στις ΗΠΑ αναλαμβάνει να αναπαλαιώσει (ευλαβικά) το Land Rover Defender σας και να το… βελτιώσει με έναν κινητήρα V8 6.200 κ.εκ. (480 ίππων) και… εξαψήφιο κόστος.

 

Πολλοί βελτιωτές, δεν έχουν προσθέσει ακόμα το νέο Land Rover Defender στην γκάμα τους, αλλά υπάρχει μία τεράστια ποσότητα ανταλλακτικών για το παλαιότερο μοντέλο. Αυτό εκμεταλλεύεται η Osprey Custom Cars (OCC) (στην Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ) και προτείνει /πουλά ένα μοναδικό project restomod (αναπαλαίωση/βελτίωση) στην τιμή των : 175.355 ευρώ (189.000 δολάρια).

Η καρδιά της μετατροπής είναι το μοτέρ 6,2 λίτρων LS3 V8 της General Motors (το οποίο χρησιμοποιεί η Corvette). Αποδίδει 480 ίππους και 658 Nm ροπής , που διοχετεύονται σε δύο ενισχυμένους άξονες μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.Το 1992 D130 pickup διαθέτει aftermarket transfer case, ενισχυμένα διαφορικά και ημιαξόνια (εμπρός/πίσω) ελατήρια και αμορτισέρ, αμορτισέρ τιμονιού και ράβδους στρέψης, μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα, σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα και πολλά άλλα.

Κιτ βελτίωσης για το Land Rover Defender 90/110

Στο εξωτερικό μέρος του οχήματος οι αλλαγές περιλαμβάνουν: Νέα μάσκα (αυξάνει τη ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα) προστατευτική «ποδιά» αλουμινίου και νέο καπό. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι αλλαγμένα με LED, υπάρχουν επενδύσεις με ανθρακόνημα στους πλευρικούς καθρέφτες, στις λαβές των θυρών και στο καπάκι του ρεζερβουάρ. Το ανανεωμένοι Defender είναι βαμμένο στο χρώμα της Rover Santorini Black και πατά σε μαύρες ζάντες αλουμινίου Mondial Retro Light των 20 ιντσών με ελαστικά Cooper Discoverer STT Pro (275/65).

Ανοίγοντας τις πόρτες του Defender 130 αποκαλύπτεται μια αναβαθμισμένη καμπίνα, όπου η Osprey την έχει εξοπλίσει με μαύρα δερμάτινα καθίσματα και ξεχωριστό κλιματισμό (εμπρός και πίσω) δερμάτινο ταμπλό και ταπετσαρίες, piano black λεπτομέρειες και τιμόνι Momo. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα infotainment με ξεχωριστό έλεγχο για τους επιβάτες των πίσω θέσεων, οθόνη ψυχαγωγίας 7 ιντσών από την Pioneer με Android Auto και Apple CarPlay, κάμερα όπισθεν, απομακρυσμένο κλείδωμα και εκκίνηση κινητήρα και άλλα.

Ένα Land Rover Defender για να κατακτήσετε τον κόσμο

Η Osprey προσφέρει επίσης μερικά έξτρα αξεσουάρ, όπως τα έξτρα LED φώτα στην οροφή, εξωτερικό κλωβό ασφαλείας, «εργάτη» εμπρός, επιπλέον ηχομόνωση, ασύρματη θέση φόρτισης για συμβατά smartphones, φωτισμός περιβάλλοντος LED και πολλά άλλα.

 

The post Land Rover Defender με κινητήρα V8 με 480 ίππους (video) appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

Dodge Challenger SRT8 με 24 χιλιόμετρα!

Πριν από 12 χρόνια, κόστισε πάνω από €37.200 το συγκεκριμένο Dodge Challenger SRT8. Τώρα, με μόλις 24 χιλιόμετρα στο κοντέρ, μπορεί να το αποκτήσει κάποιος με €25.000.

Είναι μάλλον λογικό για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει ένα μοντέλο της Dodge, να έχει τα μάτια του ανοιχτά για κάποια καλή περίπτωση μεταχειρισμένου, μια και οι διαφορές στις τιμές, είναι χαοτικές. Αυτή τη στιγμή, στην αγορά των ΗΠΑ, ένα καινούργιο Dodge Challenger μπορεί να κοστίσει από €26.000, έως και πάνω από €72.000. Με δεδομένη την ποιότητα αλλά και την τεχνολογία που τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν πάνω τους, κανείς δεν μπορεί να αδικήσει τους υποψήφιους αγοραστές που πριν προβούν σε αγορά καινούργιου, έχουν το νου τους και για κάποιο καλό μεταχειρισμένο.

Όπως το συγκεκριμένο που έχουμε εδώ, με το «καλό» V8 μοτέρ και μόλις 24 χιλιόμετρα στο κοντέρ του! Βλέπετε, ο πρώτος του ιδιοκτήτης, μόλις το αγόρασε το τοποθέτησε σε μια αποθήκη και μάλλον «το ξέχασε» για 12 χρόνια. Μάλιστα, με τον έξτρα εξοπλισμό του, το συγκεκριμένο ως καινούργιο το 2008, κόστιζε πάνω από €40.000. Ο ιδιοκτήτης δηλώνει πως ο έξτρα εξοπλισμός το 2008 είχε κοστίσει πάνω από 5.000 δολάρια, μια και περιελάμβανε ηλεκτρικά καθίσματα, ηλιοροφή, κλιματισμό και cruise control μεταξύ άλλων.

Η εκπληκτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται στο αυτοκίνητο, φαίνεται ακόμα και από τις φωτογραφίες, όπου διακρίνεται η παντελής έλλειψη χρήσης πάνω στα καθίσματα και στα χειριστήρια, καθώς επίσης και στο γυάλισμα των ζαντών με τις πέντε ακτίνες αλλά και στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων πάνω στα –πρακτικά απάτητα- δισκόφρενα. Ο HEMI κινητήρας των 6,1 λίτρων, στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 425 ίππους, τους οποίους «στέλνει» στους τροχούς του πίσω άξονα, ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δεν είναι η πρώτη φορά που βρισκόμαστε μπροστά σε μια τέτοια περίπτωση, μια και πριν από ένα χρόνο, υπήρξε πάλι μια τέτοια περίπτωση με ίδιο αυτοκίνητο (μόνο που ήταν κόκκινο το χρώμα του) με μόλις 18 χιλιόμετρα στο κοντέρ.

 

The post Dodge Challenger SRT8 με 24 χιλιόμετρα! appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

Δες την Porsche 911 GT3 RS να πιάνει τα 300+ χλμ/ώρα

Στον τεράστιο Space Shuttle διάδρομο του Διαστημικού Κέντρου Κένεντι της NASA, μήκους 4,35 χιλιομέτρων, τα άτομα του Johnny Bohmer Proving Grounds κατάφεραν και έπιασαν ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα με την Porsche 911 GT3 RS, Συγκεκριμένα μέσα σε 2,3 μίλια (3,7 χλμ) το γερμανικό supercar έπιασε τα 301,148 χλμ/ώρα. Το μοντέλο φορά τον 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα ο […]

Read More »

BMW M4 Vs AMG C63 S Vs Lexus RC F Vs παλιές M3 και C63 AMG σε κόντρες στην ευθεία

Ποιο από πέντε αυτοκίνητα είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση, τόσο από στάση, όσο και ρολαριστά; Το Lexus RC F Track Edition ζυγίζει 1.765 κιλά και φορά έναν V8 5,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 477 ίππων με 530 Nm ροπής. Η BMW M4 φορά έναν 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα 430 ίππων με 550 Nm ροπής και ζυγίζει 1.645 κιλά. Η […]

Read More »

Golf Mk2: Το πρώτο εξελικτικό στάδιο

Μετά από εννέα επιτυχημένα χρόνια και σχεδόν επτά εκατομμύρια μονάδες, το 1983 ήρθε η ώρα της εξέλιξης του Volkswagen Golf.

Ήταν το δεύτερο Golf με το οποίο η γενιά του baby boomer, που σήμερα είναι γύρω στα 50, έμαθε να οδηγεί: ενώ ο προκάτοχος είχε γίνει ήδη το αγαπημένο μεταξύ οδηγών οδήγησης και νέων οδηγών, το νέο Golf τώρα τελικά κατακτούσε αυτή τη γενιά που αργότερα ονομάστηκε και από αυτό το μοντέλο.

Και ήταν αυτό το Golf που έκανε για πρώτη φορά διαθέσιμη την τεχνολογική πρόοδο σε ευρύ κοινό – με τεχνολογίες που περιλαμβάνουν έναν καταλυτικό μετατροπέα ελεγχόμενο από αισθητήρα λάμδα, το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων ή την πρώτη τετρακίνητη έκδοση του Golf.

Τον Ιούνιο του 1988, το Golf είχε ήδη ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια οχήματα – ένας εξαιρετικά υψηλός αριθμός. Μετά από 6,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά, η δεύτερη γενιά Golf καταργήθηκε σταδιακά το καλοκαίρι του 1991.

The post Golf Mk2: Το πρώτο εξελικτικό στάδιο appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »

To Audi Q5 και σε έκδοση Sportback

Μέσα στο 2021 αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως από την Audi, η ανανεωμένη εκδοχή του Q5 και ήδη, οι «προβλέψεις» με τη μορφή ψηφιακών σκίτσων έχουν αρχίσει ακόμα και για Sportback έκδοση.

To Audi Q5 είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα SUV της Audi, η οποία έχει ανακοινώσει επίσημα πως η ανανέωσή του είναι προγραμματισμένη για το 2021 και στο πλαίσιο αυτής, θα παρουσιαστεί και η Sportback εκδοχή του, με την coupe οροφή. Οι δοκιμές για την ανανεωμένη έκδοση παραγωγής , έχουν αρχίσει από το 2019. Στο πλαίσιο των «προβλέψεων» με τις οποίες ασχολείται το Ρώσικο site Kolesa, εμφανίστηκε και η συγκεκριμένη που δείχνει μια αρκετά πιθανή μορφή για τη Sportback εκδοχή του μοντέλου.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης του μοντέλου, το «φρεσκάρισμα» της αισθητικής, έρχεται να ταιριάξει ιδιαίτερα με την λογική της coupe οροφής της Sportback έκδοσης του Q5, του μοντέλου με το οποίο η Audi ανταγωνίζεται και θα συνεχίσει να το κάνει με τα BMW X4 και Mercedes-Benz GLC Coupe. Η ιδέα για την παρουσίαση  μιας τέτοιας παραλλαγής σε ότι αφορά το αμάξωμα του Q5, δεν είναι καινούργια και «κυοφορείται» από την Audi κάμποσα χρόνια. Μάλιστα, υπήρχαν οι σκέψεις για τη χρήση του ονόματος Q6 αλλά αποφασίστηκε (μαζί με το Q4) να «κρατηθούν» για πιθανή χρήση τους σε κάποια ηλεκτρικά SUV που θα παρουσιάσει η εταιρεία στο μέλλον.

The post To Audi Q5 και σε έκδοση Sportback appeared first on NewsAuto.gr.

Read More »